اصول و مبانی رفتار حرکتی
اصول و مبانی رفتار حرکتی
145,000  تومان
وضعیت: موجود

اصول و مبانی رفتار حرکتی

عنوان: اصول و مبانی رفتار حرکتی
کد:
  • نویسنده: جفری تی. فیربرادر
  • مترجم: الهه عرب‌عامری، مرتضی طاهری

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

184


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543599


ويراستار:

کمال سحاب اسدی ضمیر


سال:

1392

چکیده :

کتاب اصول و مبانی رفتار حرکتی دانشجویان را با مقدمه‌ای عالی درباره اهداف و موقعیت‌های این زمینه مهیج آشنا کرده و آنها را علاقه‌مند و درگیر خواندن می‌کند. متن کتاب می‌تواند افرادی که اطلاعات و پیش‌زمینه کمی نسبت به رفتار حرکتی دارند را با اهداف محققان و مربیانی که این زمینه را دنبال می‌کنند، موقعیت‌های شغلی موجود و نیازهای آموزشی برای ادامه کار در این زمینه از علم آشنا کند.

یکی از نقاط قوت برجسته کتاب اصول و مبانی رفتار حرکتی، تمرکز آن بر کاربرد اطلاعات ارائه شده در دنیای واقعی است. متن کتاب مفاهیمی پیشرفته از دوره‌های رفتار حرکتی را در بردارد و نشان می‌دهد چگونه این مفاهیم با زندگی روزانه در ارتباط هستند. با این رویکرد، حتی دانشجویانی که هیچ اطلاعی در رابطه با رفتار حرکتی ندارند به راحتی اصطلاحات و ابزارهای جدید آن را فرا می‌گیرند.

این کتاب سرگرم کننده بخشی از سری کتاب های مبانی ورزشی و علوم حرکتی است که توسط انتشارات هیومن کینتیکز به چاپ رسیده است. این سری از کتاب‌ها به دانشجویان و متخصصان کمک می‌کند مباحث پایه، اهداف و کاربرد اصولی علوم مربوط به حرکت را بشناسند. این کتاب و سایر کتاب‌های این سری به منظور ارائه مفاهیم عمیق در زمینه‌های خود نوشته نشده‌اند بلکه به منظور مهیا کردن زمینه‌هایی برای جهش به مطالعات بعدی نوشته شده‌اند.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT